Kurumsal Check-Up Amacı: Kuruluşların mevcut yapını inceleyerek, daha karlı, verimli bir kuruluş haline gelebilmesi için gerekli olan şartların doğru tespit edilmedir.
Yöntem: İdeal bir firmanın sahip olması gereken şartlar, sürdürülebilir büyüme, karlılığının ve verimliliğin artırılması için gereken kriterleri analiz ile sorgulamaktayız.
Analiz yaparken; yüzyüze mülakat, anket doldurulması (firma sahibi/genel müdür ve çalışan sorumlular), gözlem ve bulgu elde etmek olmak üzere farklı yoldan bilgileri toplayarak objektif sonuçlara ulaşmayı hedeflemekteyiz.
Analiz aşamasında her firmadan birden fazla kişi ile (genel müdür, firma sahibi, kritik personeller) ve birden fazla veri toplama araçları ile çalışma yaparak doğru tetkik aşamasını tamamlamış olacağız.
Analizimiz 7 ana başlıktan oluşmaktadır.
- Yönetim Analizi
- Satın alma Analizi
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Analizi (Yurt içi ve yurtdışı(ihracat) satış ve pazarlaması dahil
- Üretim & Hizmet Yönetimi Analizi
- Altyapı Analizi (makine parkı, teçhizat, araç, bina v.s.)
- İnsan Kaynakları Yönetimi Analizi
- Muhasebe&Finans Yönetimi Analizi
Bu 7 ana başlıktan yaptığımız analizin sonucunda çıkan sonuçlar, TSE nin belirlemiş olduğu kuruluş seviyelerine göre sınıflandırmakta yapılmaktadır.
Analiz sonucu bizim oluşturduğumuz puan ile beraber, firma sahibinin/genel müdür'ünde firmasını değerlendirmesi puanlanmaktadır.
Yöneticilerin firmalarını değerlendirmesi de puanlanmaktadır.